Det här är jag.

Jag heter Ebba(Det vet ni säkert.)
Jag är 10år blir 11 i April.
Jag fyller år 7 April(Föddes år 2000)
Jag har tre syskon, Sanna 23år, Andreas 21år och Selma 9år(Selma blir 10år i September+hon har stardoll och kallar sig Selma_Julia )
Jag går i Innebandy och handboll.
Mina hobby är att resa,fotografera,spela stardoll,träna innebandy/handboll + en massa jag inte kommer på xD
Jag bor högst upp i Sverige, Faktiskt i Kiruna som är en liten stad. Eftersom jag bor så högt upp så är det ganska kallt xD

Edit: Glömde bild. Jag har faktiskt inga bilder på mig på denna data men bild kommer.

Det här är bara en flumm bild ;) Haha!



Denna planch gjorde Miss.Snowlie till mig :) Den blev jätte fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0